مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-12اجتماعي

250 تیم راهداری کرمانشاه در طرح زمستانی حضور دارند 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از حضور 250 تیم راهداری در طول اجرای طرح زمستانی به منظور خدمات رسانی به مردم خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از حضور 250 تیم راهداری در طول اجرای طرح زمستانی به منظور خدمات رسانی به مردم خبر داد.

  شهرام کهریزی، امروز(21 آذر) در رزمایش طرح ترافیکی- انتظامی زمستان 1402 اظهار کرد: بالغ بر 500 نفر از همکاران در این طرح حضور داشته و در 44 راهدارخانه به مردم ارائه خدمت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در طرح زمستانی 481 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمات رسانی به مردم و بازگشایی احتمالی جاده ها خصوصا راه های روستایی بکارگیری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه همچنین از ذخیره 44 تن شن و ماسه خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبودی در این خصوص نداریم و پس از بارش برف برای از بین بردن لغزندگی جاده ها از آن استفاده خواهیم کرد.

کهریزی همچنین با اعلام سامانه گویای 141 گفت: این سامانه به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی تا 20 اسفند ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در این مدت همکاران ما به صورت شبانه روزی در راه ها و محورهای مواصلاتی خصوصا محورها و گردنه های برفگیر حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 تیم راهداری کرمانشاه در طرح زمستانی حضور دارند 

250 تیم راهداری کرمانشاه در طرح زمستانی حضور دارند